Toimitustavat ja -ehdot

Yleistä verkkokaupasta

Nämä ehdot ovat voimassa 1.1.2020 alkaen. Verkkokaupan tuotteita myy osakeyhtiö Ebisu Oy (y-tunnus 2999037-8). Myymme tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Postikulut voit tarkistaa sivustoltamme.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.seescompany.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen. Tilausvahvistus saapuu osoitteesta asiakaspalvelu@seescompany.fi.

Toimitus- ja pakkauskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina valitsemaasi Postin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin tai kotiinkuljetuksella kotiisi.

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Vaihto- ja palautusehdot

Mikäli haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen, ota yhteyttä ensin meihin: asiakaspalvelu@seescompany.fi. Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee avaamattomia, käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot: nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi.

Palautusosoite: Ebisu Oy, Svinhufvudintie 15 a 10, 00570 Helsinki

Pääsääntöisesti emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.

Kun palautus on hyväksytty, palautamme rahat tilille välittömästi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Mikäli kyseessä on vioittumaton tuote, veloitamme palautuksen postikulut.

Ongelmatilanteet kuljetuksissa sekä viallisten pakkausten osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen asiakaspalvelu@seescompany.fi. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Sees Company käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti

Sees Company sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Checkout.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää maksutavoistamme.